Super size everything

Ska snart börja jobba igen för en helkväll med barnen. K. U. L!
Jag drömde när jag somnade nyss att jag var au pair i en familj med tre flickor i äldre åldrar. typ kanske 6-10 års åldern! Såå mycket roligare jag hade som au pair!
Jag menar, mina dagar ser ut som följande:
Jag går upp, äter frukost. Går in i tvrummet och sitter och kollar på tv med Melania eller ritar med henne.
Runt 10tiden har hon oftast en kurs, så då åker jag dit med henne om inte Erica tar henne. Om jag är hemma är jag hemma med Nicholas som bara gråter, äter och sover. Inget kul händer där inte.
Sen kommer Melania hem, dags att göra lunch. Brukar vara lite kalkon och ett rostat bröd eller yougurt. Gör även lunch till mig själv. Melania är klar med lunchen, om Erica är hemma så sitter jag med Melania och kollar på tv. Om hon inte är hemma försöker jag balansera att Melania vill sitta i mitt knä samtidigt som Nicholas skriker.
Runt 1-2 tiden har jag rast till 4-4.30. Sen börjar jag igen och då är de strötid med tvtittande och en lååång väntan på att Nick kommer hem så vi kan äta. Runt middagstid är det läggdags för Nicholas. Alltid smärtfritt. Sen är det tv med Melania tills jag slutar.

Förstår ni att jag dör här nu?







Jag förstår. Därför är det dags för rematchning till framförallt en större stad och prioritering nummer två till större barn. Allt ska vara större. Over and out.

Kommentarer
Postat av: emmi

åh shit. jag förstår verkligen nu!!!! inte klokt ju. du måste komma hit! du kan ta mina 3 tjejer? ;) jag sa ju det, blöjbarn är skit hahaha, nä men allvar. de är sjukt tråkiga. bit ihop för snart är du i chicago och då börjar your real american life!!!!!

2008-11-08 @ 07:43:09
Postat av: Sandra

Gud va tråkigt det lät. Förstår att du dör. Lycka till med din rematch, jag råder dej till att söka i hela usa från början. Du tackar ju ändå nej till dom du inte vill ha. Du får tänka såhär: Det e ju nu det roliga börjar...

2008-11-08 @ 08:42:41
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej!

Halkade in på din blogg och läste lite, ville bara säga att stå på dig när det gäller rematch! Jag gick igenom samma sak när jag var aupair och jag hamnade i en dröm familj sen.

Lycka till!

2008-11-08 @ 14:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0