sååå kärt

Min värdfamiljs städerska är såå gullig. Hon städar här 3ggr/vecka och idag kom hennes man förbi bara för att ge henne en bukett med blommor!!! För att ta emilias uttryck: sååååå kärt!!
För övrig så jobbar hennes man också här ibland, de målar huset just nu. Eller inte idag. Idag kom de hit för att flytta möbler. Helt plötsligt så kommer Erica ner till mitt rum och säger att de ska flytta upp soffan. Hejdå soffan? Nu har jag ett rum utan soffa MEN med ett tvbord. Erica sa att jag skulle få en ny. Om jag ens är kvar här då..

Tack emi för pratstuden idag, den gjorde verkligen allt!! Så skönt att veta att man har en liten person som jobbar för en borta i Chicago!! :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: emmi

klart, gör allt jag kan för att du ska komma hit! lovie

2008-11-08 @ 07:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0