På fredag!

Den här dagen har verkligen varit kaotisk.
Gosh, vill bara här ifrån nu!!

Kommentarer
Postat av: linus

älskling, jag är inne på din blogg nu första gången på en vecka och kommer inte läsa den på en vecka helle då vi inte har nåt internet. VAD KUL MED BROOKLYN!! det kommer bli jättebra för dig. och för mig som kommer och hälsar på dig. har du pratat med harald & co?

malta är iallafall underbart. 20 grader och sol. partyt är absolut godkänt med många italienare och engelsmän. det är inte som på sommaren men sjukt bra ändå.ikväll kommer felicia och sen blir det partyparty. jag saknar dig massor massor. hoppas du mår bra och slå på erica massa från mig!! "this is from linus!" POFF

2008-11-19 @ 15:21:46
URL: http://hallonsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0