Nära glädjetårar

Sa nej till D.C. familjen. Gjorde lite ont att göra det, men min counselor sa att jag inte skulle trivas med det ansvaret av så små barn själv.
Men när en dörr stägs så öppnas nya.
Och vet ni vad? Är så glad att jag spricker snart.

Jag pratade nyss i fonen med en familj i BROOKLYN!!!!
Åh, jag dör! De var SÅÅ trevliga och vi ska träffas på söndag här i CT för de har ett hus i guilford!!!! ÅÅÅH jag är käääääääär!!
Mamman jobbade med PR, pappan var typ jätterolig och sa att jag skulle packa mina väskor redan så de kan kidnappa mig på söndag. I DON'T MIND!! Inte om det är till brooklyn!
De har en pojke på 8 år, min nya bästis. Och de har en hund!!

Jag är i himlen, någon nyp mig!!


Park Slope, Brooklyn - Mitt nya hem?

Ska fira med B&Js Karamel Sutra.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Kuuuul! Hoppas de är så trevliga som de verkar :)

2008-11-13 @ 03:56:21
Postat av: Sandra

Åh va roligt för dej. Brooklyn nice haa? Hoppas mötet går bra. Good luck.

2008-11-13 @ 04:52:56
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Johanna

helt stört bara, helt stört.

2008-11-13 @ 05:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0