namnet på klubben blev slutet

Herregud vilka timmar jag har nyligen upplevt.
När johanna hade jobbat klart så kom hon och hämtade mig och raisa hos raisa. Observera att de bor på samma gata. Skäms ska vi göra!
Hos johanna så renasade jag och raisa hennes kök. Johanna var orolig, och det skulle jag också vara om jag blev släppt ut med fria tyglar i ett kök som innehåller allt fett i världen. Jag borde komma med en sån där skylt: "Mata ej fåglarna" fast mer "Släpp inte ut mig bland mat".

Vi hann hur som helst med tåget utan stress den här gången. Tack och lov.
Vid grand central så blev vi upphämtade av robbie, promotern. Vi åkte till någon resturang/bar och åt smårätter och drack sangria. Efter maten kom ett helrör in, och då blev det lite vildare. Kort efter det så kom två limousiner och hämtade upp oss och körde oss till Kiss n fly i meat packing district. Det var inrett med löv i taken, johanna var impad.
Efter två helrör så vart det röj.
Vi hade kul och träffade mycket nya människor, alltid kul!

Gillar toaletterna i USA. Alltid människor som jobbar där, eller vakter som öppnar dörren till toan för en. MYS
Raisa fick till en bra kommentar till en av toavakterna: "Your real brother or your brother from the höööd" hahaha astråkigt men åh så kul det var då.
Kiss n fly toan hade godis och minttabletter och hårprodukter och jaa, allt en tjej kan tänkas behöva under en utekväll.

Orkar inte gå in på detaljer nu för jag har varit vaken i 40 timmar. Melania, jag och johanna hänger. Melania är sjukt rolig idag. Hon och johanna har verkligen bondat. Mina favorit USA tjejer.

Imorgon ska jag träffa brooklyn familjen, såååå roligt det ska bli!! Rich, värdpappan ringde upp mig idag och presenterade sig som: "Rich, hopefully your new hostdad"
aaw, helt kärt.

Ska lägga melania nu, hon trackar johanna.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0