Montreal 2008/2009

Äntligen lugn och ro. Demonerna sover (även kallade barn) och jag kan äntligen få använda två händer till en sak.
Jag önskade nästan att jag hade en kameraman som följde efter mig och barnen och kunde plåta hur min dag ser ut.
Idag till exempel så satt jag och matade nicholas i min famn. Nej, då blir Melania avundsjuk och ska också vara i min famn. Gulligt kanske ni tänker, men det var inte så gulligt att ha en Nicholas i min arm, en flaska mjölk i min hand, en Melania som står på min mage och håller mig hårt runt halsen och skriker. Min andra hand var runt henne för hon typ gick på sin brorsa lite som det passade, och eftersom hon är chubby och han är tanigaste i världen går det inte riktigt att gå på honom om man heter Melania.
Så nej, inte så gulligt. Jädrans icke existerande kameraman, ville ju visa scenariot för er!!

Är SJUKT taggad inför montreal på nyår! Jag, johanna och raisa isåfall! Liksom, nyår de senaste åren har varit sisådär. Nyår är alltid överskattat, men nu ska det bli en ändring! Vi åker dit och övernattar två nätter, och får inträde på någon klubb och öppen bar för cirkus 350 dollar! Nu fattas bara nyårsblåsan.. och att johanna ska få ledigt över nyår.
Bara 7 veckor kvaar!!


PUSS

ps. när någon frågar när man var där kan man alltså säga: Jag var där 2008 och 2009! (fast det handlar om tre dagar vid årsskiftet men det vet ju ingen.. eller)

Kommentarer
Postat av: Linus

Vad kul för dig dååååå! åka hit och dit och kors och tvärs och lalalala. jag ska iallafall vara hemma hos stina med 80 pers på fekke. det är i täby och det är också en resa i sig faktiskt! så om nån frågar när jag var där så kan jag också säga 2008 och 2009. tji fick du.. och nej, jag är inte alls avis..........

2008-11-05 @ 19:54:50
URL: http://hallonsylt.blogg.se/
Postat av: Raisa

fan vilken jävla fest de kommer bli..

;)

2008-11-05 @ 23:51:52
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: Johanna

okej, lugna er här va! Jag ska prata med min hostmom om exakt 30 min. Och ni två som vet hur hon kan vara vet ni att jag är extremt nervös för om jag kommer vara ledig eller inte!!!!!! :(

2008-11-06 @ 00:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0