Min nya craving

Jag är fett irri nu.
Jag har hittat något jag vill ha, men inte får köpa pga priset.
Express har sååå fina paljettleggings som jag cravar. Men jag får inte. Nästan en hel veckolön. Går inte!!
Plus, ska ju till NYC på fredag och fekka så jag måste ha pengar till tågbiljetter. Men alltså, vad ska jag ha på mig på fredag?
Panikerar.
Får hitta något imorgon.
Panik.

Har nu två familjer i Washington D.C området. Får väl se hur det går med dom. Gillar att clustret har 70 aupairer. Komiskt nästan!
Imorgon ska jag till west farms med Erica och barnen. Får se hur det går med Melania eftersom hon tenderar att bli så upprymd att hon sprängs när hon är i mall..

Måste sova nu alltså, så mycket att ta in från idag med familjer hit och dit och NYC planering och bla bla.

PUSS och godnatt (godmorgon för vissa antar jag!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0