Live from Park Slope, Brooklyn

FRAMME!
Jaa hörni, nu sitter jag i mitt nya hem, ett townhouse i Brooklyn. NICE!
Min största väska vägde sisådär ett tusen kilo. Fick hjälp av två karlar från tåget till informationsdisken på grand central. Måste sett lite divigt när jag gick och bar mitt handbagage och hade två stora karlar efter mig med mina väskor, HAHA. Men jag är evigt tacksam till de snälla männen! Det är det jag gillar med usa, människor pratar mer och är mer hjälpsamma. I sverige hade jag definitivt fått bära allt själv. 

Ja en vild taxitur senare (som vanligti nyc) så kom jag då till mitt nya hem. Så himla fint det är! Trodde det skulle vara mycket mindre eftersom det är ett townhouse men det är jättehögt i tak och stor och luftigt. So far so good. Har dock inte sett de två andra våningarna än.. 

Har också packat upp nu, det är skönt. Och ikväll ska Rich, pappan, ta ut mig och jackson på middag. Efter det så möter jag upp johanna. Om jag bara kan få ringa lite samtal, måste ringa till harald och co och sen till johanna as well.. Men mamman jobbar och pratar konstant i telefonen.. Hmm hur ska det här gå till.. 

PUSS 


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en trevlig kväll.



puss

2008-11-21 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0