Linn, kom hit!!

Åååh, blev helt jätteledsen nu. Skickde VÄRSTA mailet till min bästaste av bästa linn. Medan jag skrev blev jag bara mer och mer deppigare över att hon faktiskt inte är här med mig. Att hon är hemma bland 11 minus grader och femhundra meter snö, inte här med mig och delar mina upplevelser. Så har vi liksom gjort sedan vi gick i åttan. Och nu sitter jag här, tusentals mil från henne och det är hemskt.
Skrev också till henne att hon ska komma hit till jul. Jag är ju ensam här i brooklyn från 24 dec till nyår. Värt att komma då!!! Kommer iofs vara lite folk som bor här, men det finns ju plats för fler!!
Saknar henne så stört mycket. Helt sinnes. Har inte riktigt fattat det förrän nu.


Helt sjukt vad jag saknar dig, linus!


Igår så slutade jag lite tidigare än förväntat och åkte in till city för att möta upp marcus för en jävligt lång promenad. Vi gick över 65 gator!! Mina ben var helt ömma när jag vaknade imorse. Men det var det värt, behöver dessutom all slags träning jag kan få.
Sen idag så åkte vi in tidigt för att se Macy's thanksgiving parad. Det var kaos. Folk ÖVERALLT. Vi skymtade lite av ballongerna, johanna tog lite foton.
Men that's that. Sen åkte vi hem till mig i brooklyn och spelade lite spel. Hahaha vi spelade ett frågespel för barn och vissa frågor hade vi verkligen ingen aning om!! Smart folk. Dessutom var det vissa saker som johanna sa som var sjukt blåsta. Tex att hon trodde att pluto hade många månar och att centrum av solsystemet var jorden... Keep up the good work, J!
Efter det blev mannen och kvinnan hungrig, dock inte jag. Men vi åt på ett diner på 7th ave nedanför mig. Beställde en sallad, fick något som inte på långa håll såg ut som en sallad. Smakade dessutom NADA. Så typiskt USA, antingen är det skitgott eller helt oumbärligt äckligt.


Imorgon blir det fekke hela helgen ingen. Marcus står för förningen båda dagarna. Raisa kommer också hem imorgon från D.C så då blir det trion som är förenad igen! ;) Kommer bli galet kul!! David guetta på Pacha imorgon och svenneklubb på lördag. NICE


PUSS på er där hemma, saknar er!!

Kommentarer
Postat av: linn

sanna, INTE okej bild. usch, vad ska dina vänner tro om dina svenska vänner?

2008-11-28 @ 02:02:14
URL: http://hallonsylt.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahah, du vet så mycket väääl att jag var vimsig idag så underskatta ente min brain, EY FATTARU TJAJEN? KALLA ETTE MAJ FÖR BLÅSST!

2008-11-28 @ 04:37:40
URL: http://johannajorgensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0