knut-sanna

Massagen var behövlig. Hon sa att jag var mycket mer spänd på min högra sida. Konstigt, det är där jag bär barnen.
Så nu är jag öm och svullen där hon har försökt att få upp mina knutar.
Men det var härligt!
Kom dit och fick en badrock och ett skåp. Sedan så satt jag i ett kolsvart rum med en brasa och väntade. 30 minuter rygg, arm och huvudmassage (huvudmassage är min favvo) och sen en lååång dusch.
När jag kom ut från spaet så hade det slutat regna också. Nike.
Fick min värdmammas kort att betala massagen för. Tackar som bjuder!

Är så trött och vill gå och lägga mig tidigt ikväll så jag kan vakna imorgon och vara helt utsövd och grymt taggad för kvällen!!
NICE det ska bli! Erica gav mig en klänning att ha, egentligen är den för dyr för jag vågar festa i den. Men hon instisterade, såå tackar som bjuder igen!
 Sen ska jag ha ett av mina nya skor (shoppade två asheta igår) och ja, sen är jag fit for fight.

Ååååh längtar så mycket efter denna helg minus lördag som kommer vara ett helvete..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linus

åh, du kommer bli så fin, älskling! och du kommer göra new yorkmän blinda av skönhet ;)

2008-11-14 @ 01:03:03
URL: http://hallonsylt.blogg.se/
Postat av: Johanna

lördag kommer inte bli ett helvete, jag är ju där då. det betyder att huset kommer kännas som ett paradis! hihhhohohoahahhihi

2008-11-14 @ 20:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0