Going downtown

Min första jobbdag idag i den nya familjen. Gick helt smärtfritt nu på morgonen. Följde med jackson, jill och rich till jacksons skola som ligger i downtown brooklyn. Skolan var jättefin, med en hiss som tog en upp till hans klassrum. Stod en sån där man och tyckte på knapparna åt en. Ifall man inte skulle orka själv liksom..

Sen åkte jag hem, och nu sitter jag här och äter en bagel med cream cheese på och dricker lemonade. Den här familjen är definitivt mer amerikansk än min förra familj.

Hörde förresten att det är sjukt mycket snö hemma i sthlm!! Säger bara: HAHA!
Dog av skratt när marcus sa: "Jag ska ut och skotta snö nu".

Ska träffa marie vid atlantic mall senare. Måste först städa lite på mitt rum och tvätta lite. Kanske finns det tid för en powernap, det skulle vara nice.


Downtown Brooklyn


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanna jag saknar dig så otroligt mycket.

2008-11-24 @ 15:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0