&%#&"

Är såååå arg idag.
Jag frågade Erica idag om jag inte kunde få flytta till min nya familj på fredag dag. Eftersom att jag har planer med mina vänner på fredag kväll och allt sånt, så jag vill flytta innan det. Och plus att de har skrivit upp mig för att jobba kväll/natt på fredag.
Hon ba: nej, vi har redan planer och inga barnvakter.
Jag kokade inombords. Liksom, jag jobbade över 50 timmar förra veckan för att de var borta i 24 timmar, jag bröt minst två regler där bara för att vara snäll. Den här veckan hade hon skrivit upp mig för nästan 50 timmar igen!! Min counselor säger hela tiden att det gäller att ge 60% och få tillbaka 60%. Men jag får aldrig tillbaka de procenten, FÖR DE STÄLLER INTE UPP FÖR MIG.
Åh, blir så arg. Liksom, fine att man vill ha en datenight. Men Erica ska ut: ikväll, imorgon och på torsdag. Räcker det inte då att bara ha en datenight hemma kanske?
Nej istället ska jag åka in på lördag och sen komma tillbaka hem på typ söndag för att få sova i NICHOLAS rum för att deras nya au pair har kommit då. Sen ska jag resa igen med tåget på måndag då eller?
Snacka om att jag åker fram och tillbaka och förlorar en si så där 6 timmar på att de inte kan vara snälla tillbaka.

JAG ÄR ARG!

Ska ringa min counselor nu och se vad hon har att säga.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

eeeh NÄNÄ! Så får de inte va! Jag är ledig fredag, inte lördag, du måste vara ledig fredag. Sicken smyghäxa hon är! Gillar henne men vafasiken. Utnyttjar dig för att du ska åka snart? Vi rings ikväll och då ska din counslor ha fixat detta!

2008-11-18 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0