dags att gå upp..

Sitter i min säng och har inte vågat gå upp än. Klockan är 10.23. Min lediga dag. Hungrar ihjäl lite.
Men de gör det så svårt för mig! Fick liksom ett mail av Erica som bad om ursäkt för sin reaktion igår men ville att vi skulle prata idag om andra möjligheter än rematch.
Ja, jag förstår att de inte vill rematcha. Men jag känner bara att jag har bestämt mig och kommer inte ändra mig, den här staden, det här stället kommer liksom inte ändra på sig hur många kurser de än erbjuder mig. Jag orkar liksom inte hålla på med andra försök som ska sedan misslyckas och då ska jag göra dem ännu mer besvikna?
Nej, känns mycket lättare att bara få det överstökat när jag ännu inte har varit här så länge. Känns ju taskigt mot barnen också att dra om längre tid..

Måste klä på mig och gå upp nu, de kommer ju tro att jag gömmer mig annars.

PUSS
ps. TACK för allas stöd och pepp, det gör verkligen mina dagar att ni finns där!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Verkligen tråkigt att du är i rematch. Har du nåt speciellt område du skulle vilja hamna i?

2008-11-09 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0