colorado eller tyskland?

åååh lönlöst det här är!!
Fick en massa uppgifter från en familj i Washington D.C.
Och alltså, de hade en fil med bara regler som var större än själva essayn om familjen!! Helt sjukt. Bara en mass regler och jag fick inte ha människor som sov över och bilen ska vara hemma dittan och dattan.
Så idag känner jag bara: Jag kommer aldrig hitta en ny familj.
Speciellt när det just nu inte finns några bra familjer i rematch, eller ska säga i bra områden. Min counselor har liksom gett ut mina uppgifter till två familjer i Colorado. Jag vill inte till colorado?
Inte så men hon ba: Du kommer bli den enda svenskan i clustret på 60 aupairer.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, kan lika gärna åka till tyskland om jag vill träffa så mycket tyska människor.

SKIIIIT. Allt är skit.
Emilia, kan du få någon tysk jävel i lincoln park att vilja rematcha?
Låter som en bra idé i mina öron...!!

over and bajs

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu har mitt kommit igång oxå, fick 3 familjer i virginia utanför washington (jag vill inte dit!), plus några i NJ och lite annanstans. pratade du me bostonpappan?

2008-11-11 @ 23:49:59
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejhej, gud vad roligt att höra att du kanske får komma hit, jag behöver träffa lite mer folk. Jag vetju vart båda ställerna ligger eftersom jag själv bor i ena då. Det andra är längst bort på oranga metron. har aldrig varit där dock. Jag gillar att bo här för att det påminner om hemma lite mer, du vet tryggt område men ändå väldigt nära till city. Det ligger en min med bil från DC gränsen så det är ju nära. Från mig tar det 10-15 min att gå ner till metron, sen tar det 13 min att åka in downtown. DC är en fin stad, det är det. Jag tycker ju först och främst att du ska välja utifrån familjen. Men väger de lika tycker jag absolut att du ska välja Chevy Cheese. Det finns många Au Pairer här, dock vet jag bara mig själv och en annan Amanda som bor just här. Men jag har andra i närheten som jag träffar ofta, de bor i Bethesda. Jajaa, mer frågor, bara hör av dig :)

2008-11-12 @ 01:49:56
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0