Billigt, onyttigt och korkat land!

Johannas värdmamma är inte säker på att hon kan vara ledig på nyår. Så gott nytt år johanna med barnbajs!!
Jag får väl åka själv eller något, ska dit har jag bestämt nu!!

Var på Walmart idag för att köpa lite dvd+r skivor så jag kan bränna alla bilder och musik jag har ifall min dator skulle dö (man vet aldrig vad som händer imorgon liksom) och det är så stöört billigt! 13 dollar för 30 dvd+r skivor!! Men det var inte det jag tänkte berätta, utan det roliga var att jag kom in i affären och de spelade JULMUSIK!!!!!!!! Sen hade de skyltat hur man hittade till "julavdelningen".. De hade även smällt upp en hylla med enbart juldvds. Är det verkligen jul snart? Känns som det är... september?

Skickade iväg ett paket till syster som fyller år nästa vecka med posten. Fattar inte hur jag ska kunna skeppa paket till familjen under jul? Det är ju så stört dyrt? Får skicka riktigt lätta saker. Typ, amerikanskt bomull. God jul familjen, lite amerikanskt bomull till er!!

Shit det är redan torsdag imorgon! tänka sig. Fast jag jobbar på frekväll så... kuul för mig!! Ska sitta med on demand hela kvällen. Hehe, on demand-räkningen kommer vara skyhög när jag är klar med den!! Och något nyttigt, men det finns inte sådant i det här landet.

Dagens skratt: Idag frågade Erica mig: "Do you have microvawe popcorn in sweden?"
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh alla dessa sverige-frågor! fattar dem inte att vi är som dem fast mycket bättre?

2008-11-06 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0