A soon to be Brooklyn girl

För att kort svara på Maries kommentar: Jag flyttar till Brooklyn!!

Ja, jag träffade då familjen idag och åkte till något diner och åt lunch. De var suuper trevliga och glada och pojken är såå söt. En riktig mammas lilla gullegris. Så jaa, vi matchade helt enkelt. Så jag flyttar till Brooklyn nu i helgen (!!)!

Jag ska bli en new yorkare! Schemat är asbra, fixa honom till skolan. Ledig på dagen, hämta honom på skolan och ta med honom till aktivitet alternativt hem. Är ledig hela fredag till lördag eftermiddag då de går ut. De kommer hem tidigt så de sa att jag kan även gå ut på lördagskvällarna. Ledig söndag as well.
Får ett metrocard också. Så ja, jag är lycklig nu!!

Kanske ska byta namn på bloggen också...?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Raisa

niiice :D



hade totalt glömt bort den där klubbjäveln :D mm, den var god iallfall! DET minns jag.. sen plötsligt var den bara borta... min lilla älskling :(

2008-11-17 @ 02:26:08
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: Marie

Ååhhhh, underbart! :D

2008-11-17 @ 04:07:30
Postat av: Simon

Hälsa Balto. Du hittar honom i central park<3

2008-11-18 @ 14:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0