13.25

Både Nicholas och Melania napar, sjukt nice. Speciellt med tanke på att jag slutar om 40 minuter. Dock kan jag sätta mitt liv på att Erica kommer en halvtimma sent. För hon är på lunch med en granne, och då kommer hon ALLTID sent. Kul för mig. Men jag håller ut med att bara tänka på imorgon. Klockan 7.55 sätter jag mig på ett tåg som tar mig bort ifrån den här hålan! JA TACK!
Har packat alla mina kläder nu och alla skor och alla väskor. Förstår inte hur jag ska få plats med resterande del av mitt liv. Får lämna kvar alla mina tidningar här, de skulle annars behöva en egen väska. Tar bara med mig senaste Elle till tåget.

Jag fick förresten ett samtal idag från en svensk man, nämligen från Harald! De är ju i NYC nu och imorgon ska jag få träffa dom, såå kul att få träffa folk hemifrån!! Sånt gillar vi.

En sak är jag lite förbryllad över:
Vart fan är min skinnjacka?!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

yaaaaay! Så kul för dig. Jag vet att du hade skinnjackan när du skjutsade mig till tåget. Det måste väl va i huset? Jag ringer dig vid 16:30. Har slutat då. WÖÖWÖÖWÖ!

2008-11-20 @ 19:54:16
Postat av: Marie

Vad skönt vad skönt :D Att slippa knasfamiljen, hoppas den andra är bättre. Verkade vara lite skönare schema där :) Kram kram

2008-11-20 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0