You know you love me

Precis hemkommen från lunch med mammas kusin och hennes dotter. Vi åt på Serafina på 61 st mellan park och madison. Sjukt gott var det! Vi alla åt varsin sallad och avslutade med att dela på en sjukt god pizza. Gott!
Sedan så gick vi till Barney's som låg runt hörnet och kollade på lite kläder. Sjukt vad det är rea på verkligen allt i detta land nu..
Jenny skulle få min mailadress så vi kunde prata om att träffas och så. De skulle ta med mig på några event sa de, välgörenhetsgalor och sånt. Sjukt kul ju!! Jag, en liten aupair i brooklyn ska få hänga med upper east siderna på välgörenhetsgalor. Jag kanske bli den nya gossip girl?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0