it's hard to live in the city

Idag var jag och linn i staden igen, och fann oss själv i ett hav av turister. Helt hemskt var det, ville döda alla som gick sakta på fifth och stannade mitt på trottoaren för att ta kort. HERRE.
Det slutade med att vi gick genom central park, från west side till east side. Var sjukt fint väder, helt perfekt för a walk in the park! Sen blev det lite lunch och shopping resten av dagen.
När vi sen kom hem till mig efter att ha köpt mat, åt vi vår mat till a cross the universe. En dokumentär om justice touren. Köpte den skivan igår på Virgin. Linn diggade den, hon skrattade sig igenom hela och diggade till musiken. Såå bra den är!!

Lite bilder från idag:

tomt på gatorna på 5th avenue
Det var lätt att komma fram på 5th


Linus i central park

min stad, NYC
The city, massa kärlek!!

BFF
Min BFF


Mina nyårsskor, vad tycks?

Imorgon ska jag och linn upptäcka brooklyn. Blir först lite i Park Slope, sen vidare till brooklyn heights och checka in där de spelar in lite från gossip girl. Och slutar med williamsburg med lite second hand shopping och jag ska leta efter en bra salong där jag ska klippa mig. Vet inte när, men vi ska även få våra naglar fixade på Dashing Diva här på 7th avenue.
Love it.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Tjejer!



Kul med lite bilder.Snygga skor men herregud vilken klack! Hoppas vi kan höras av imorgon och önska gott nytt år.



Puss

2008-12-30 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0