Will you be my promdate?

Herre. Kollar på Made på MTV. En tjej som ska bli promqueen och HERRE vad prom är stort i usa. En tjej fick en pizza där de var skrivet med OLIVER: "Prom?". HAHA sen stod duden utanför klassrummet med rosor åt henne. Sen den här tjejen som blir made blev frågad till prom av en asful kille som hade pyntat hela hennes bil och skrivit saker på hennes bil.
Kommer ihåg när jag såg ett avsnitt av newport harbor, när clay skulle bjuda ut sin tjej, chrissy, till balen så var de ute och åkte med hans schtekiga båt, och på en bro hade han satt upp det här:



Andra sätt att göra det på:






Så sjukt kliché, men så sjukt gulligt ändå. När kommer något sådant hända mig? Mest romantiska som händer mig är en random kille som ger mig en lapp på tunnelbanan. Mycket romantiskt och vacker gest..............................................................

Förresten, fick min nya mobil idag och mitt nya busskort. Så nu är allt tillbaka till normalt. Fast ändå inte.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0