Inter nos

Har varit så sjukt dålig att ta foton här. Men jag gillar inte min kamera längre, batteriet börjar bli så dåligt. Och då är det inte kul längre. När batteriet dör efter första fotot. Sen så blir det ju så dåliga foton nu också på senaste, WHAT'S UP med min kamera!?

När mer ekonomiska tider kommer (och jag inte slänger ut med 200 dollar på två dagar) så kanske jag köper en ny kamera.

Har som sagt spenderat upp hela min lön på två dagar. Inte svårt alls i detta land. Men man får iofs mycket för pengarna.
Köpte tre par skor, två tröjor och en klänning.





Kärlek till skor för all del, men mitt favoritköp som jag nu nästan ständigt använder är mina två Marc Jacobs armband! Åh vad jag älskar de!

På det första står det INTER NOS vilket betyder mellan oss, på den andra står det NEMO NISI MORS (ingen utan döden (kommer skilja oss))


Skrik om ni vill att jag ska skeppa hem något!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Linn

guuuuud vilka fina armband du har, tjockis!

2008-12-07 @ 23:44:02
URL: http://hallonsylt.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha "det är DU som är jacob!" BÄSTA!

2008-12-08 @ 02:11:45
URL: http://johannajorgensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0