trotter

Har atit upp familjens notter nu.. hehe, sa bra au pair jag ar alltsa. Ater de ur huset.
Har varit sa grymt trott de senaste veckorna, sa jag bestamde mig for att kopa lite vitaminer och se om det hjalper. Ska bli intressant och se om sant fungerar. Snarare ska bli intressant och se om jag kommer ihag att ta dom. Jag ar sa sjukt dalig pa att komma ihag sadana saker.

Marie ringde mig nyss, hon fragade om jag ville folja med till ikea imorgon pa dagen. Hell yes, ballerina kakor for hela slanten!! Ska kanske traffa ninni senare ikvall, men jag jobbar till 9 idag for Jill ar i toronto och Rich pa nagot mote.
Saaa vi far se hur pigg jag ar senare ikvall. Kanske vitaminerna fungerar och jag har en massa energi helt plotsligt, you never know!

Maste verkligen ga igenom lite kurser och se vad jag vill ga, finns sa sjukt mycket att valja mellan!! Men visst skulle det vara ballt att ga pa ett college inne pa manhattan, bara naaagot dyrare.

LINN, kan du snalla uppdatera mig vad som hander med allt? bankmannen sager vad? Jag dor av nyfikenhet infor om det blir av eller icke!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0