Tappade amerikanska barn

Asså herre, kollar på sweet 16. Är en 14 som fyller 15 och jag har ALDRIG sett något så vidrig som den här braten! Helt otroligt!! Hon grät när hon fick sin bil, bara för att hon tyckte hon fick den på fel tillfälle..?
Nästan lika hemskt som imorse. Jackson kom ner. "My eggs are cold, can you warm them?".  Jag blev lite smått irriterad med tanke på att jag hade ropat på honom i ett hundra år att han skulle komma ner, annars blev hans ägg kalla... Sen när jag går och hämtar prinsens ägg kläcker han kommentaren: "oh, it looks like you didn't get any sleep tonight". TACK skitunge.

Det är ju något seriöst fel på amerikanska barn. Häromdagen så gick jag med Jackson och hans två tjejkompisar till hebrew school. De kommer in på människor som röker på något vänster. Ena tjejen säger:

Flickan: "My aunt is dead. She smoked a lot."
Jag: "Oh, that's sad!"
Flickan: "Yeaah.. But she smoked because she was sick. She was like really sick." hon gör konstig koko min
Jag: "Oh?"
Flickan: "She was like mentally ill. That's why she smoked so much. And then she died. All she did was to sit in this hospital and smoked and looked out the window." Jackson och andra flickan instämed att om man röker måste man vara mentally ill.
Jag: "My parents are smokers"

Seriöst, de amerikanska barnen är ju helt tappade...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kan bara klargora att braten pa Sweet 16 och hennes mamma bada ar skadisar sa det avsnittet ar inte pa riktigt. Som tur ar.

2008-12-09 @ 19:29:33
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Haha, tror inte allt ar fejk, men mycket ar nog overdrivet :)

2008-12-10 @ 03:47:23
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh gud, jag håller med. Ibland pratar de lite fööör mycket!

2008-12-10 @ 14:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0