Söndagsbio

Precis hemkommen från bio med Ninni, vi såg Four Christmases! Sjukt rolig var den, jag tror jag garvade mest i hela biosalongen. Men så är jag ju väldigt lättroad.




Trodde jag skulle få lite julkänsla av filmen, men icke. Nada julkänsla iår, kanske för att det inte känns som jul för att jag har firat jul i Sverige de senaste 18 jularna. Så helt plötsligt är jag på en helt okänd plats i en helt okänd familj. Hmm, undrar om familjen där hemma tycker det känns annorlunda att fira utan mig? Bara två barn att dela ut julklappar till..
Mamma, ni kan göra som Heidi i The Hills familj gjorde när inte hon firade Thanksgiving med dem; sätta upp en bild i en ram på platsen jag skulle sitta på...

Nej damer och herrar, det är dags för mig att gå och lägga mig. En ny dag väntar på mig imorgon. Jackson fyller år imorgon också, har köpt en bok till honom. Ungen läser som en galning. Och överallt. Till och med upp och ner ibland.

PUSS och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0