shopping for labels, shopping for love

Sitter här nyss hemkommen och äter pepparkakor. Jag och linn har en halvtimma att slå ihjäl innan vår manikyr tid. Har fortfarande inte bestämt mig vilken färg mina naglar ska bli. Får nog fråga om råd eller ola.
Efter manikyren blir det in till west village för en middag på smörgåschef med raisa och linus. Är inte så sugen på köttbullar, men är alltid trevligt med lite sällskap över en middag så jag är nöjd!!

Idag var det ju inte meningen att vi skulle shoppa, men ibland kliar det något så i fingrarna när man ser saker och ting. Jag och linn shoppade loss på Victoria's secret här i Brooklyn med alla bigmamas (bor bara sånna här).
Jag var tvungen att lämna tillbaka mina skor som jag köpte igår för de inte hade en storlek större. BUHU, blev väldigt ledsen och fick lite seperationsångest. MEN, jag kom nu hem två skor rikare istället. Båda var tänkta för imorgon, men de första köpte jag "ifall att" jag inte hittade några andra, och de andra för att de passade med min klänning bättre.. Var på väg att köpa ett tredje par, ÅH så fina de var men visste inte riktigt när jag skulle använda de. Behöver inte fler oanvända skor i min garderob. Finns tillräckligt som det är nu. I-lands problem, eller hur?

Nej, dags att göra sig iordning för middagen. Hoppas att mina naglar blir fina nu!!

PUSS
ps. Mamma jag försöker vara inne så tidigt som möjligt imorgon på skype, vet inte vad vi har för planer för morgondagen än men tid på morgonen ska jag väl ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0