Manhattan saturday

I'm off igen, ut i snön för att träffa min johannie (vet att hon hatar det smeknamnet, därför försöker jag att använda det så mycket som möjligt)! Vi har mycket planerat på agendan, vi båda har nog för mycket pengar på fickan för att det här ska bli okey...
Måste... hejda.. mig... själv

Jaja, du lever bara en gång, right?

PUSS

Mamma, kom på lite saker jag vill att ni ska packa ner till mig!! Typ min svarta kuvertväska med svarta stenar på! Och min svarta topp med rosett som jag vet mika använder febrilt. Eventuellt min gråa kofta, men den väger ju så himla mycket!? Var inne på skype på måndag!!

Kommentarer
Postat av: mamma

vi har ingen snö än, men hur kul är det med regn???



Vi kan höras på skype.sön?

puss

2008-12-20 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0