Lusselelle

Utgång igår med en stor mängd svenskar på guesthouse. Var grymt kul att träffa massa normala svenskar! You got to love nyc! Tappade bort/blev stulen på min mobil, mina pengar och mitt busskort.
Min värdfamilj tyckte att det inte var någon big deal och köper allt nytt imorgon. weey.

Men till igår, jag packade mitt pick och pack och satte mig på tuben påväg till marcus. En kille mittemot mig på tunnelbanan börjar skriva på baksidan av en tidning och sen ger mig den lappen! Det stod: "You are by far the most beautiful girl I have ever seen on this train. Just had to tell you. Rob"
Han var dock inte den vackraste mannen jag har sett på det tåget.

Men gårdagen var kul, dock inte lika kul att vakna och gå upp och veta att man ska jobba om någon timma. Det var ångest gånger femhundratusen. Min skitunge var grinig idag igen. Var helt omöjligt att vara en snäll au pair, men i slutet blev han glad och vi spelade lite fotboll.

Är sååå död nu, ska sova snart!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0