It's britney bitch

Åh jag vet att jag är en nörd. Kan inte hjälpa att känna mig nostalgisk och 12 igen när jag hör om mina barndomsidoler. Britney Spears har ju släppt sin nya skiva nu, Circus. Och hon ska ha en världsturné 2009! Den 11 mars kommer hon till NY!! Snacka om att jag vill dit. Snacka om att johanna ville dit när jag berättade nyheten. Johanna sa att hon också kunde sova utanför 2 dygn om det gjorde att vi fick bättre platser. njaa, vet inte om jag tänker sova utomhus i mars i två dygn för några timmars nostalgi..

Men jag och johanna försöker kirra biljetter nu, bara såååå dyrt. De dyraste kostar liksom 2500 dollar! Ja men visst, 2,500 kirrar vi lätt med vår minimumlön. tar bara några år sådär.

Helvete, kom precis på att om jag inte hade rematchat så hade vi fått gratis biljetter när hon spelar i CT på mohegan sun.. Nick känner någon där. Skit.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ska ga pa konserten i DC. Ar sa glad haha. Sag henne nar hon var i Sverige 2000.

Dessutom, PCD :)

Ar bara lite nervos eftersom jag inte har sa mkt pengar nu i jultider haha. Maste fa bra plats.

2008-12-04 @ 15:17:18
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0