GOTT NYTT ÅR FOLKET

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
11 juni när jag tog studenten och 6e oktober när jag flyttade hit, till amerikat.

Höll du några av dina nyårslöften?
Svårt att säga med tanke på att jag inte kommer ihåg de. Om jag känner mig rätt så hade jag ett nyårslöfte om att bli mer hälsosam och börja träna. Började träna, men det höll INTE länge..

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej, inte vad jag vet om.

Dog någon som stod dig nära?
Inte människa, men morris (kissekatt) blev överkörd. L

Vilka länder besökte du?
Sverige, Frankrike, USA

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Helt ärligt så finns det inte så mycket som jag saknar..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade hemifrån, åkte till USA, tagit studenten? Firat jul utan mammas julbord!

Vad var din största framgång 2008?
Nästan när jag tog mitt körkort, OJ så lycklig jag var!! Utöver det är jag ganska nöjd över att jag tog steget att flytta till USA och börja om från början.

Största misstaget?
Inget misstag sådär, men småsaker som jag kanske har lite ångest över. De alla för jag inte tänkt innan jag handlat.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, men jag hade en period på början av året då jag var sjuk konstant! Trodde seriöst att jag hade cancer, men ingen doktor hittade något fel på mig och jag fick bara konstigare och konstigare sjukdomar. Men det är tack och lov, knack knack ta i trä, över nu.

Bästa köpet?
Val thorens resan!!!

Vad spenderade du mest pengar på?
Skor definitivt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gör mig glad. När linn kom hit, när jag fick min nya familj i brooklyn,  men nu talar jag bara om den senaste månaden för som jag skrev, mycket gör mig glad! 

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
No air med Chris Brown & Jordin Sparks.
Låten suger idag, men den har spelat verkligen H E L A året. Snälla, bespara min öron den låten nästa år, tack!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Generellt är jag nog gladare, men jag kan ju inte säga att jag var deppig innan. Utan bara det att man lär sig att uppskatta saker mer, och med den visdomen kan man le ännu mer!

Vad önskar du att du gjort mer?
Inte tvekat på att göra vissa saker, utan bara gjort det som fallit mig in. Och jag önskar att jag hade en mer aktiv sommar, jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde i somras?

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit en dramaqueen...

Hur tillbringade du julen?
I mitt hem i brooklyn med tre svenska människor. Inget juligt direkt över det, men det blev lite julklappsspel och någon jullåt.

Blev du kär i år?
Nope

Favoritprogram på tv?
Gossip girl, Heroes, The city, Dirty sexy money, CSI, A double shot at love (sååå bra), Real desperate housewives of orange county. Och nej, jag kollar inte alls mycket på tv!

Bästa boken du läste i år?
Is there anybody out there - Marian Keys. Var lite skeptisk men jävlar vilken sorglig historia. Får en att bli mer medveten om vad man har och hur livet snabbt kan ändras.

Största musikaliska upptäckten?
Justice

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jaa du, den spenderades i Visby med familj och på färjan på väg hem. Roligt va?
Dock hade jag blivit firad dagarna innan av vännerna på solidaritet, bäst!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jaa om allt drama slutade att följa efter mig.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
PENTA, hahahahaha!



De bästa nya människorna du träffade?
Johanna, Raisa och Emilia. Sen alla andra jag har lärt känna under mina månader som au pair!

Årets besvikelse?
Att det gick så jävla fort! För bara några månader sedan så gick jag faktiskt i skolan med min trygga vardag och ett nätverk av massa roliga blackebergare, och helt plötsligt sitter jag här och äter melon i brooklyn, NY. 




Ett nytt år börjar om bara några timmar, jag har ingen aning om vart jag kommer befinna mig vid tolvslaget, men helt seriöst så bryr jag mig inte så mycket. Jag firar in det nya året med min linus, that's what matters to me.
Vi ses nästa år, och familjen, synd att vi inte hördes över skype. Men hoppas ni alla får ett bra nyårsfirande och mamma se till att robin och mika inte är ute för länge. Vill inte heller se att robin har en hand för lite när jag kommer hem. Bra.

GOTT NYTT ÅR käraste folk!

PUSS 

Kommentarer
Postat av: mamma

2008-12-31 @ 20:05:26
Postat av: mamma

GOTT NYTT ÅR!!!!

Jag försökte kolla om du var ute på skype men missade dig visst.

Vi hoppas på ett fantastiskt nytt år och för din del nya erfarenheter och nya bekantskaper.

Ska bli spännande att följa ditt nästa år i USA.

Många kramar och pussar från alla oss

Mamma Pappa Mika och Robin.

2008-12-31 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0