god jul på mig själv...

åh vad jag hade längtat till att sova ut helt ostört nu när min familj har åkt på skidsemester..

.. men självklart blir det aldrig som man tänkt sig.

Klockan kvart i sex så ringer min värdpappa, helt stressad ber han mig om en tjänst. 10 minuter senare står jag påklädd med Jills plånbok i handen som hon har glömt. KUL, god jul på mig! en halvtimme senare kommer bilen de har ringt efter, som tar mig ända till JFK. De missar såklart sitt flight, så vid terminalen möts jag av en gråtande värdmamma som tar plånboken och säger: "have a nice week" och går. Jahapp. Bilen vände tillbaka för att ta mig hemåt, det regnar och det är julafton och klockan är runt 7. Med andra ord, INTE OKEY!

Snacka om att jag är världens bästa au pair som ställer upp i alla väder. Detta förstörde min julaftonssömn som jag så länge hade längtat till. SUCK, detta säger bara att jag ska skrota julafton forever.

Hoppas ni hade en bättre start på julafton än vad jag hade! Ni får gärna hålla tummarna för att min dag/kväll blir bättre..

GOD JUL, puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du får tid i veckan att sova ut.

Nu packar jag väskan som ska med linn till dig.

Puss på dig och god fortsättning på julen.

2008-12-25 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0