en sjukling, två sjukling...

Ungen är sjuk idag igen, det är så himla tråkigt att jag måste vara hemma en 13 timmar per dag för att sitta och glo på honom när han kollar på barnprogram. Seriöst, jag förstår inte att jag var ens intresserad av barnprogram när jag var liten. De är ju sååå tråkiga. Somnade minst femton gånger under tiden han kollade på en film om två prinsessor som var pingviner och letade efter jultomten. Kändes som att filmen varade för evigt...

Har ingen aptit, har inte haft det på hela veckan. Imorse när jag gick upp (för 6 timmar sedan) så kollade jag på köket och bara kände mig illamående av synen av mat. Nej tack. Drack ett glas juice. Sen åt jag nyss lite soppa som jag gjorde till Jackson. Sen är det stopp på saker jag har ätit under mina 6 vakna timmar.
Bara så mycket som pågår just nu, mer än vad min kropp vill klara av..

Förhoppningsvis byter min vecka spår ikväll, johanna har seriöst bett en bön om det. Alltså bett till gud. Tackar jag hemskt mycket för, behöver alla böner jag kan få.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0