En dag i en nästan sjuklings liv

Blev inget ikea för mig idag. Vaknade med en jätteupsvullen hals. Tyvärr tar jag min hälsa över ballerina kakor, även då det gör ont i mig att tänka så... Jaja, ikea är ju alltid nära för det ligger ju faktikst ett i Brooklyn. Så, en annan dag ska ballerina kakorna få se ljuset. (eller mörkret i min mage..?)  

Sov istället hela dagen, vaknade upp och mådde faktiskt mycket bättre! Se vad lite sömn kan göra!
Ska snart iväg och hämta upp Jackson. Under tiden äter jag och kollar in college kurser. GOSH vad det finns mycket att välja på!!! Blir helt tokig. Vill typ ta alla kurser, men vissa är allt för dyra för den budgeten jag har att röra mig med ($500). Jag vill gå på FIT, och ta en kurs som heter typ fashion events. GAAH vill nununu! Problemet är att den är typ 12 timmar, jag ska ha 80 och den kursen kostar typ $300... Kanske är värt att faktiskt ta en kurs som är dyr som man vill verkligen verkligen ta, och sen ta det billigaste på marknaden som ger så mycket timmar det går. Online kurserna är ju ganska billiga..
Bästa är att jag måste bestämma mig den här veckan, för ansökningarna till vår terminen pågår nu. Ett skämt är var det är!!

På toppen av allt håller jag på att få en till visdomstand. Än så länge tittar den bara ut lite, men kul för mig om jag skulle åka på en massa problem med tänderna i landet där ett tandläkarbesök kostar lika mycket som att operera bort blindtarmen i Sverige. 

Ska tänka på det ljusa just nu: På fredag blir det en girls night out! Om min hals tillåter mig så måste jag iväg och hitta något att ha på mig.. 

PUSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0