Domedagen är nära

Första advent är det idag. Helvete också. Betyder att domedagen är nära (snö och hemsk vinter).
Men det är bara att stå ut helt enkelt! Fast nu längtar jag ju lite till jul för att jag är ensam hemma och att linn eventuellt kommer hit!! SÅ BRA!!

Min helg har varit bra! grymt bra faktiskt!!
I fredags så gick vi till Pacha och såg David Guetta spela. Var så stöööört mycket folk. Man kunde inte ta sig fram någonstans. Inte alls roligt. Det enda som var fördelen med det var att de inte kunde ha koll på vilka som var underåriga och vilka som inte var det. Så jag kunde lugnt stå och dricka mina drinkar! Tråkigt att man inte fick njuta av musiken bara!!
I lördags så åkte vi och mötte upp johanna på bleecker street i west village. Så mycket bättre där än i midtown, för folk ser bara bättre ut, mer stil över det hela. Så me liked!!
Magnolia bakery som ligger på bleecker var det kö till. HAHA så sjukt. Alltså det var kö i ett helt block för att få KOMMA IN på magnolia bakery. Helt sinnes. Vi vandrade iaf till marc jacobs butiken och där var det också en kö. Visserligen typ två människor före oss men sjukt ändå.
Köpte läderarmbanden med latinsk inskrift på. Sååå fina! Den som jag har på nu är "inter nos" vilket betyder mellan oss. :)

Jag och johanna kom iaf fram till att vi skulle vilja flytta till the village någon dag.

En pizzaslice efter på ett sunkigt hak mötte vi upp raisa och linus för lite shopping på broadway. Bra affärer längre ner på broadway, och inte lika turistigt som längre upp på broadway. Så det gillar vi!!

På kvällen blev det fekke igen, denna gång så åkte vi till en svenneklubb på ett hotell vid times squere. Vi var kanske en 10 svenska au pairer där, sjukt roligt. Dansade en massa. Raisa dansade nog mest, HAHA! Bilder kommer säkert upp senare.

Nu är jag död. Har sett på Arkiv X filmen med johanna och marcus. Fick dock inte se slutet för vi var tvugna att gå.. Ska försöka göra det på min dator istället. Om mitt sega internet tillåter det dvs.

Grattis till er som orkade läsa igenom detta, och som tack för det så ska jag avsluta inlägget nu!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0