delightful

Idag ska jag inte hämta upp en skitunge i skolan, utan TVÅ! Jackson har en playdate idag eftersom att han inte har några aktiviteter idag.

Jill (min hostmum) ringde mig imorse för att berätta detta, och hon sa även att hon hade pratat med jacksons vän mamma som han var på playdate hos igår. Hon hade sagt att jag var "delightful" vilket Jill var jätteglad över eftersom att alla kallade deras förra au pair för "depressing". Haha stackars tysk tjej, ingen verkade gilla henne.
Lite jobbigt att jag får höra nästan varje dag hur nöjda de är med mig, för nu känns det som att om jag gör minst lilla fel så kommer deras förväntningar om mig spricka lika snabbt som Hitler lärde säga heil..

Haha igår när jag gick hem med Jackson så frågade jag honom vem han ville ha playdate med idag och vår konversation var ungefär såhär:

S: Who do you want to have playdate with tomorrow?
J: I don't know, doesn't matter.
S: Maybe with me?
J: NOO
S: Why not? We could see a movie?
J: Stop being sarcastic  
S: I'm not!!
J: Well, I don't want to see a movie with you.
S: Now you're being sarcastic. Of course you want to see a movie with me, we could buy popcorn?
J: I'm not being sarcastic, and I don't want a sarcastic au pair.

Ibland är han så skön. Got to run!

PUSS


Kommentarer
Postat av: linus

sanna, jag kommer till dig på annandag juul... ;P

2008-12-03 @ 22:02:58
URL: http://hallonsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0