Dan före doppardan

Har precis blivit betald av min familj, för två veckor - KACHIIING!
Men jag ska försöka att hålla hårt i pengarna. Inget onödigt spending, måste verkligen hålla mig själv i kragen i affärerna.. Linn gör det ju inte lätt som kommer hit och slänger pengar runt omkring sig.

Imorgon (eller nu för er i sverige) är det julafton!! Så konstigt att jag kommer vakna helt ensam i ett hus på julafton. God jul sanna! Johanna kommer runt ett tiden istället, sen åker vi in till svenska kyrkan för något jultrams och efter det möter vi upp raisa och marcus för svenskt julbord!! Ska bli kul, och se hur svenskt det hela känns här borta.

Ååååh, köpte min Ipod igår!! SÅ fin den är!! Bästa julklappen till mig själv, min nya kärlek! Love it.


PUSS och GOD JUL människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0