Ärkenörden is in the house

Fick sån lust igår att sätta mig och spela piano, var ju ett tag sedan jag satt och filurade vid tangeterna. Och här har de ju ett fint piano och massa notböcker, så jag bör ta tillfället i akt att ta upp en tappad hobby eller vad man kallar det.
Självklart är ungen sjuk idag, och jag har inte lust att sitta och spela piano när han är hemma. Kommer han bara komma med en spydig kommentar, och det orkar jag inte ta just nu.

Så istället tog jag upp ÄNNU en tappad hobby, att läsa. Har knappt läst någonting sedan jag kom hit. Jag menar, Sanna Nilsson ärkenörd som spelar piano och är med i bokklubbar. Vad hände med henne? Tror hon upptäckte fester, internet, och massa annat trams.
Var faktiskt lite konstigt när jag öppnade boken för första gången, blev helt chockad för jag var så inställd på att läsa på engelska. Men icke, det är en svensk bok jag tog med mig hemifrån. Är redan halvvägs igenom den, DÄR har vi henne. Ärkenörden Sanna Nilsson! She's back!



PUSS från eran favorit nörd

Kommentarer
Postat av: linn

åååh, jag har saknat den! äntligen är den tillbaka, ärkenörden :)

2008-12-17 @ 11:42:22
URL: http://hallonsylt.blogg.se/
Postat av: johoe (vem annars)

heting, jag torr att du blir ärkenörd nummer två jag säger bara hp böckerna lästa gånger 1000. sanna jag saknar dig så sjukligt mycket, du missade min glugg, (glögg) fett spårat i skärmarbrink. jag saknar dig så det gör ont.

2008-12-17 @ 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0