aj, mina shoppingbenmuskler

Herregud vilka långa dagar jag och johannie har haft nu sen igår!! Först så möttes vi in the city vid 11 tiden igår. Det slutade med 9 timmar shopping, NIO TIMMAR i konstant takt!!!! Hur sjukt är inte det? Johanna vaknade imorse och sa: "Aj, min shoppingarm". Tycker det säger det mesta... Jag har asont i benen idag också. Men kanske för att efter de 9 timmarna av shopping kom en utgång nästan direkt efter. Jag och johanna tog suben till 14th street och tog en taxi därifrån till Bleecker street. Vi gick till en klubb där The Sounds dj:ade på! Lite roligt, speciellt för johannie eftersom the sounds är hbg:are.
Men vi hade kul, jag och johanna rockade på all night long. :)

Idag gick vi ut med Jane, min värdfamiljs hund. Vi gick upp till prospect park, och solen tittade fram så det var helt underbart! Barnen åkte pulka i backen och människor joggade runt där i parken. Så himla fint! Sen gick vi till la bagel delight och köpte frukost, gud så trevliga de var där.
Som vanligt så äter jag minimalt nu för tiden, förstår inte vad det är med mig?! Åt liksom inte ens upp min bagel! Och då hade jag inte ätit på huur många timmar som helst.. Tynar jag bort eller vad händer? hmm...

Jag och johanna gjorde ett ryck och åkte till IKEA för att inhandla lite inför min svenska get together på julafon. Ska bli mysigt, men har fortfarande ingen julkänsla. Känns inte heller som att nyår kommer upp om några dagar.. Förstår inte varför allt är så förvirrat just nu!? Funderar ibland på att lämna in mig själv på sjukhuset som ligger här.. Går förbi där dagligen, och det kanske inte skulle vara så dumt om de kollar upp min hjärna lite..

Johanna gick nyss, stackarn måste åka hela vägen hem till Stamford. Min värdpappa fattade inte att hon stannade kvar här.. haha, tror inte johanna vill jobba med mig och min unge imorgon. Tror ingen i hela världen vill det faktiskt. Eller jo, kanske några men jag är fan inte en av dem.

Nej hörrni, dags för en dusch.
PUSS


Kommentarer
Postat av: linn

TÄNK OOOOM SANNA, för på fredag kommer jag och sen är det bara fyra dagar kvar till nyyååååår. jag är astaggad, alltid!!!!!!! jag har gjort planer för oss också.. späääännande

2008-12-22 @ 08:16:52
URL: http://hallonsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0