12 timmars dag, igen

Idag mår jag bra!
Förutom att jag är fortfarande lite arg på gudarna för att de inte gör min unge frisk. Tredje dagen i rak som jag är hemma med honom. I typ tolv timmar i sträck. JAAAAAA så roligt vi har!!
Han kollar på amerikansk fotboll, jag sitter bredvid och räknar får. Har så sjukt tråkigt.
Ska försöka komma ut och hitta på något ikväll när jag har slutat.

Idag sa min värdmamma att hon skulle börja jobba hemifrån. Från och med februari. Försökte le så glatt jag kunde men det gick inte så bra.
Det var som att tiden stod stilla en stund och jag bara stod och gapade medans hon väntade snällt på lite respons.
Jag som älskade att komma till en familj där båda jobbar. Liksom lite skönt att vara ensam hemma på dagarna. Hur bra man än trivs i sin familj verkar det vara som man inte riktigt kan känna sig som hemma. Både jag och johanna gör likadant när det gäller att inte våga gå upp till köket på kvällen för att ta något att äta, eller som johanna gör - ersätter minipannkakor för hon åt upp de.
Nej, det gjorde definitivt att jag vill hem tidigare. Pallar inte hemmafruar, även om hon "jobbar" hemifrån...

Jaa hörni, tillbaka till sportresultaten som han kollar på.

GÄSP

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0