10 dagar kvar nu gottfolk!!

Veet ni? om 10 dagar så kommer Linn hit!! Linn linus margareta karlholm, min bästa vän som nu befinner sig på andra sidan jorden. Men det är okey att hon är på andra sidan jorden nu, för om 10 dagar har hon färdas den sträckan för att komma hit och vara med mig!!
Är så otroooligt taggad på min ledighet här i brooklyn och linus som kommer på besök!! Att veta att linus sover i ett rum i samma hus som mig, ootroligt. Vill göra en massa saker, ekonomin kanske inte tillåter det. Har faktiskt lagt undan en 110 dollar på ett sparkonto där jag ska spara de här två lönerna som kommer också. Eller inte hela de två lönerna, men typ.



Den som kom på uttrycket att man inte kan köpa lycka för pengar måste varit en fattig jävel, så fort jag är lite nere så köper jag mig ett par nya skor eller något smycke. Mår genast lite bättre då! Självklart håller det inte i längden, men visst kan tillfällig lycka köpas för pengar!!
Fick ryck nu idag och funderade på att köpa en tidig julklapp till mig själv, vill ha en ipod. För de har massa dockningsstationer för ipods här i huset, och grymt det skulle vara att få ha en ipod som passade till de och kunna spela MIN musik hur mycket jag vill nu under min ledighet.
Aaah, grymt!!

Ska gå och hämta skitungen nu också, han vägrade äta frukost imorse för att han hade ont i huvudet.. Så dramatisk han är!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0